حسین دادگر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 258 عدد بلیت سالن این سینما با قیمت 70 هزار ریال برای تماشای اولین بازی تیم ملی کشورمان مقابل مراکش توسط علاقه مندان این رشته مهیج خریداری شد.
وی افزود: روزهای جمعه 25 خرداد بازی ایران و مراکش، چهارشنبه 30 خرداد بازی ایران و اسپانیا و دوشنبه چهارم تیر بازی ایران و پرتغال در سینمای آزادی به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
دادگر تاکید کرد: بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی روسیه که در روزهای 22 و 23 تیر ماه و همچنین بازی فینال که روز 25 تیر ماه برگزار می شود نیز در سینما آزادی به صورت مستقیم و با کیفیت صوتی و تصویری عالی برای علاقه مندان نمایش داده می شود.
به گزارش ایرنا، سینما آزادی بیجار با بازسازی سالن قدیمی متعلق به آموزش و پرورش و صرف هزینه ای بیش از 10 میلیارد ریال از سوی حوزه هنری راه اندازی شد.
تنها سینمای شهرستان بیجار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل شد و در نزدیک به چهار دهه تلاش های زیادی برای راه اندازی این سینما صورت گرفت که سرانجام به همت حوزه هنری این تلاش ها به نتیجه رسید.
بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه همچنین در سینما بهمن سنندج متعلق به حوزه هنری و به همت و تلاش شهرداری های سنندج و دیواندره در سینما روباز آبیدر سنندج و پارک 22 گولان دیواندره برای علاقه مندان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.
شهرستان بیجار با حدود جمعیتی 89 هزار نفری در شرق استان کردستان از نظر ظرفیت های هنری و سینمایی دارای استعداد خوبی است که برخی از جوانان هنرمند این دیار اکنون شهرت جهانی و کشوری دارند.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.