محسن سیف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه اکنون روزهای سه شنبه و پنجشنبه از این فرودگاه پروازی انجام نمی شود، اظهار داشت: از هفته اول تابستان یک پرواز رفت و برگشت در روزهای سه شنبه هر هفته انجام خواهد شد.
وی افزود: این پرواز توسط شرکت آسمان و ساعت 9 صبح از تهران به مقصد سنندج انجام و برگشت آن نیز ساعت 11 صبح از سنندج به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران خواهد بود.
مدیر فرودگاه های استان کردستان تاکید کرد: با اضافه شدن این پرواز، تعداد پروازهای این فرودگاه به 11 پرواز شامل 22 پرواز رفت و برگشت در هفته می رسد.
سیف زاده یادآور شد: طبق برنامه ریزهای انجام شده سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه تابستانی این فرودگاه فعالیت می کنند که پنج پرواز توسط شرکت قشم ایر، چهار پرواز توسط شرکت آسمان و 2 پرواز نیز توسط شرکت ایران ایر انجام می شود.
فرودگاه سنندج از فرودگاه های قدیمی ایران است که از سال 1338 پروازهای هواپیمایی ایران ایر در این فرودگاه برقرار بوده است.
علاوه بر فرودگاه سنندج استان کردستان دارای یک فرودگاه در دست ساخت در شهرستان سقز است که این فرودگاه با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی در پنج کیلومتری مسیر جاده سقز - مریوان قرار دارد.
طول باند این فرودگاه 2 هزار و 500 متر و عرض آن 45 متر است که برای نشست و برخاست هواپیماهایی در ابعاد ATR72 با ظرفیت 70 مسافر مناسب است.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.