به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی روز دوشنبه اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی سال جاری برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی است که تمهیدات لازم برای پخش این مسابقات از سینما روباز آبیدر صورت گرفته است.
وی افزود: پرده این سینما به گونه ای است که قریب به 10 هزار نفر در آبیدر می توانند تصویر آن را ببینند و صدای آن از طریق بلندگو ها بشنوند ضمن اینکه از طریق موج اف ام رادیو نیز صدا قابل دریافت است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: این سینما در حال حاضر مشکل خاصی برای پخش مسابقات ندارد اما برای اطمینان لازم در چند روز آینده نسبت به سرویس کامل آن اقدام خواهد شد.
شریفی ابراز امیدواری کرد با پخش مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 در سینما رو باز آبیدر بتوان زمینه شادی و نشاط شهروندان بویژه فوتبالدوستان را فراهم کرد.
پارک جنگلی آبیدر از مهمترین تفرجگاه های سطح شهر سنندج به شمار می رود، یکی از جاذبه های این پارک وجود بزرگترین سینمای روباز جهان با ابعاد 12*25 است.
بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از 24 خرداد تا 24 تیرماه سال 97 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد.
رقابت های جام جهانی روسیه روز 24 خرداد با رویارویی تیم میزبان مقابل عربستان در دیدار افتتاحیه آغاز می شود و 25 خرداد ماه تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه شهر «سن پترزبورگ» مقابل مراکش قرار می گیرد.
مصاف با تیم ملی فوتبال اسپانیا که 30 خرداد ماه در شهر «کازان» برگزار می شود و دیدار با تیم فوتبال پرتغال در چهارم تیر ماه در شهر «سارانسک»، بازی های تیم ایران در گروه دوم این رقابت ها است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.