به گزارش ایرنا، امام جمعه بیجار گفت: امام خمینی (ره) از روز نحس تولد رژیم جعلی اسراییل موضع خود را در خصوص این دولت نامشروع اعلام کردند و امروز مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، به اندیشه الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.
حجت الاسلام علی مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حضور مردم در این مراسم، نشانه بصیرت و غیرت مثال زدنی آنها در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای ایجاد یک توافق با جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی در هیچ شرایطی تن به یک توافق دیگر نخواهد داد.
خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه گزینه های نظام اسلامی برای مقابله با خروج آمریکا از برجام آماده اجرایی شدن است، یادآور شد: نظام اسلامی بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشتر به این نتیجه رسیده بود که آمریکایی ها بد عهدند و بزودی از توافق برجام خارج خواهند شد.
حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر ایمان راسخ، برنامه های دفاعی و هسته ایی خود را بیش از پیش رشد و توسعه خواهد داد.

** قدس نماد وحدت مسلمانان است
امام جمعه موقت دیواندره گفت: روز قدس روز اتحاد مسلمانان جهان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این وحدت و یکپارچگی با راهپیمایی باشکوه به رخ جهانیان کشیده می شود.
به گزارش ایرنا، ماموستا امجد قضایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سپس به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: شب های قدر فرصت مناسبی برای راز و نیاز با خدای متعال و طلب بخشش و آمرزش گناهان است.
خبر در حال تکمیل است...
7350/7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.