به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، در این پیام آمده است: روز قدس آغازگر راهی است که سالیان طولانی در عرصه مبارزه با صهیونیست جهانی در پیش همه عدالت خواهان بوده است.
متن پیان به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ
سوره مبارکه فصلت آیه (30 )به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!
روز قدس آغازگر راهی است که سالیان طولانی در عرصه مبارزه با صهیونیست جهانی در پیش همه عدالت خواهان بوده است.
از نخستین روزی که رژیم کودک کش اشغالگر قدس، پای به سرزمین فلسطین نهاد صدها هزار جنایت به ثبت رسیده و همچنان خون شهدای این سرزمین برروی خاک آن نشانگر مظلومیت این مردم ستمدیده است.
این در حالیست که در سال های اخیر کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه نیز علاوه بر سکوت بر این جنایات هولناک به همراهی صهیونیسم جهانی پرداخته اند که این جای بسی تاسف و تاثر دارد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به عنوان «روز جهانی قدس» از سوی معمار کبیر انقلاب امام راحل ره به یادگار مانده و در سال های اخیر نیز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به باشکوهترین شکل ممکن برگزار گردیده است،
نقطه اتصال جامعه جهانی مسلمانان در جهت پیشبرد آرمان های قدس شریف بوده و هست.
حال در این برهه حساس و تاریخی که استکبار جهانی و به خصوص شیطان بزرگ آمریکا که با انتقال سفارت خانه خود به قدس قصد تعرض به ساحت قبله اول مسلمانان را دارد، با اطمینان از حضور پر شور مردم مومن روزه دار ایران اسلامی همچون سنوات گذشته بار دیگر در لبیک به پیام دعوت رهبری معظم انقلاب با شرکت گسترده و با بانگ رسای «الله اکبر» در کنار همه آزادیخواهان جهان، پرشورتر از سالیان گذشته ضمن اعلام انزار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی پیام آور ایستادگی در پای آرمان های حضرت امام ره و قلب همواره تپنده اسلام یعنی قدس شریف خواهیم بود.
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال 1358 هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان 1399 هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی با مردم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی آنان را اعلام می کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز چهاردهم خردادماه امسال همزمان با بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) تاکید کردند «به فضل الهی و به برکت حضور پرشور مردم روز قدس امسال از سال های گذشته، قوی تر و پرشورتر برگزار خواهد شد».
ایشان همچنین در پیامی خطاب به جوانان عرب منطقه گفتند: از هیمنه جبهه کفر نهراسید و به وعده نصرت الهی ایمان راسخ داشته باشید؛ حضور در این راهپیمایی و دفاع از مردم مقاوم و مجاهد و مظلوم فلسطین، در واقع گامی مهم در مسیر ساختن آینده بهتر است.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد ساعت 10 صبح در 90 نقطه از استان کردستان برگزار می شود.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.