ناصح محمدخانی روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقاتی که از ساعت 20 شب به بعد برگزار می شود با توجه به تاریکی هوا، از این طریق قابلیت پخش دارد.
وی اظهار داشت: سینمای روباز پارک 22 گولان مجهز به دستگاه ها و تجهیزات جدید صوتی و تصویری شد و امکان پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی از طریق دستگاه ویدئو پروجکشن با کیفیت بالا وجود دارد.
محمدخانی ورود برای عموم علاقمندان این مسابقات را آزاد اعلام کرد و یادآور شد: در طول زمان برگزاری مسابقات جام جهانی برنامه جانبی خاصی در این مکان نداریم و فقط مسابقات فوتبال هر شب پخش می شود.
شهردار دیواندره تاکید کرد: بدلیل اینکه مکان های تفریحی زیادی در دیواندره نداریم و مدارس نیز تا هفته آینده تعطیل می شوند لذا خانواده های زیادی برای گذراندن اوقات فراغت شان، ساعتی از شب را در پارک ها می گذرانند.
وی گفت: پخش مسابقات فوتبال از سینمای روباز پارک 22 گولان پیشنهاد شورای شهر است و تصمیم درستی است که باعث ایجاد شور و نظاط و طراوات در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان می شود.
محمدخانی افزود: شهرداری با پیشنهاد شورای شهر در حال آماده سازی سینمای روباز پارک 22 گولان است تا قبل از شروع مسابقات جام جهانی در 24 خرداد ماه جاری، آن را برای پخش مسابقات آماده کند.
شهردار دیواندره با بیان اینکه محوطه روبروی پرده نمایش این سینما ظرفیت استقرار چند هزار نفر را دارد، اضافه کرد: به منظور سهولت در پخش مسابقات فوتبال، تعدادی بلندگو در نقاط مختلف پارک تعبیه شده است.
به گزارش ایرنا، بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از 24 خرداد تا 24 تیرماه سال 97 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در «گروه مرگ» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سن پترزبورگ برابر مغرب به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال می‌روند و در نهایت در سومین بازی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران «کریستیانو رونالدو» پرتغالی و قهرمانی اروپا دیدار می کنند.
شهرهای مسکو (ورزشگاه های لوژنیکی و اوتکریتیه آرنا)، سوچی (ورزشگاه المپیک فیشت)، ولگوگراد (ورزشگاه مرکزی)، روستوف-نا-دونو (ورزشگاه روستوف آرنا)، قازان (کازان آرنا)، سارانسک (ورزشگاه موردوویا آرنا)، سن پترزبورگ (ورزشگاه کرستوفسکی)، سامارا (ورزشگاه سامارا)، نیژنی نووگوراد (ورزشگاه نیژنی نووگورود)، یکاترینبورگ (ورزشگاه مرکزی) و کالینینگراد (ورزشگاه کالینینگراد) 11 شهر میزبان جام جهانی 2018 هستند.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 85 کیلومتری جنوب غربی سنندج واقع شده است.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.