سرهنگ بهزاد جلیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محدودیت ها از ساعت هشت صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در میدان آزادی که تجمع اولیه راهپیمایان صورت می گیرد به سمت خیابان فردوسی، سه راه نمکی، میدان انقلاب و خیابان امام (ره) که مسیرهای اصلی راهپیمایی محسوب می شوند، این محدودیت ها اعمال می شود.
سرهنگ جلیلیان با تاکید بر اینکه هیچ خودرویی در این ساعات نمی تواند به این مسیرها وارد شود، تاکید کرد: خیابان های منتهی به این مسیرها از جمله شمال خیابان حسن آباد، فلسطین، آبیدر، نمکی و طالقانی نیز شامل این محدودیت می شوند.
وی یادآور شد: پارک خودرو در مسیرهای اعلام شده از جمله میدان آزادی، خیابان فرودسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) از ساعت 12 امشب تا پایان زمان راهپیمایی ممنوع است.
رئیس پلیس راهور سنندج اضافه کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیرهای اعلام شده و خیابان های منتهی به این مسیرها مانع از پارک، تردد و ورود خودروها خواهند شد.
به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روز جمعه 18 خرداد ساعت 10 صبح در 90 نقطه از استان کردستان برگزار می شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج روز جمعه ساعت 10 صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی(ره) تا سه راه حبیبی ادامه دارد و ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سخنران این مراسم است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.