به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس بیجار حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند.
وی اضافه کرد: پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین قانونی پس از توقف این خودرو، بازرسی از آن انجام و 167 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی که در خودرو جا ساز شده بود، را کشف کردند.
حسینی افزود: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از طی مراحل دادرسی با توجه به قبول اتهام انتسابی از جانب فرد مباشر در حمل قاچاق گوشی همراه، ضمن ضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 482 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
وی تاکید کرد: این شبعه همچنین با استناد به تبصره 4 ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مالک خودروی حامل کالای قاچاق، متهم را به پرداخت 160 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش خودرو محکوم کرد.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از 284 کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.