به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی مرادی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در هر جنگی پیشرویی و عقب نشینی وجود دارد و به گفته فرمانده دلاور سپاه خرمشهر، اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید، مراقب باشید ایمان ما سقوط نکند.
وی با یادآوری عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر قهرمان افزود: سقوط یک شهر در جنگ، پله اول پیروزی و فتح آن است امّا نباید در چنین مواقعی اجازه داد ایمان و معنویت سقوط کند.
حجت الاسلام مرادی تاکید کرد: جمله حضرت امام (ره) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، بر گرفته از آیات قرآن کریم است که فتح و پیروزی را فقط با توکل به خداوند متعال مسیر دانسته است.
خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه خرمشهرها در ایام جنگ تحمیلی توسط رزمندگان اسلام فتح شد و امروز دشمن به دنبال سقوط ایمان و فرهنگ ما است، گفت: دشمن با تمام توان وارد صحنه شده تا سنگرهای معنویی، فرهنگی و ایمانی ما را تخریب کند.
در ادامه این مراسم خانواده های شهدا، ایثارگران، مردم و مسئولان شهرستان بیجار با حضور در گلزار شهدا اقدام به غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای این شهرستان کرده و با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهیدان عملیات بیت المقدس را گرامیداشتند.
شهرستان بیجار با 89 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق سنندج قرار داد و در دوران هشت سال دفاع مقدس 450 شهید تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.