به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در جاده قروه - همدان به یک دستگاه کامیون بنز که حامل بار ضایعات آهن بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو، 100 هزار نخ سیگار قاچاق، 14 هزار و 990 بسته توتون و پنج هزار و 663 ثوب انواع البسه که در زیر ضایعات آهن جاسازی شده بود، کشف و یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر شد.
فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله مکشوفه را 10 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان چندی پیش اعلام کرد: در فروردین امسال 122 هزار و 568 قلم داروی قاچاق در استان کشف شد که 78 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.
استان کردستان به سبب داشتن بیش از 284 کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.

** کشف 480 عدد کندو زنبور عسل از سارقان
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز از دستگیری 2 سارق سابقه دار و کشف 480 کندوی زنبور عسل از این افراد در شهرستان سنندج خبر داد.
سرهنگ جمال سلمانی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کندوی زنبور عسل در سنندج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی، 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آنان شدند.
سرهنگ سلیمانی تاکید کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس به سرقت 480 کندوی زنبور عسل به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان یادآور شد: افراد دستگیر شده پس از بازسازی صحنه های سرقت و تکمیل پرونده، تحویل مقام قضایی شده و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان مرکزی سنندج شدند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.