عبدالسلام سپهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازار در محل پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی و در 95 غرفه برای زنان کارآفرین و سرپرست خانوار ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه در این بازار 95 نفر از زنان کارآفرین و همچنین نیازمند و سرپرست خانوار مشغول بکار می شوند، افزود: این افراد از طریق کمیته امداد و بهزیستی و همچنین سازمان های مردم نهاد که در راستای توانمندسازی بانوان فعالیت می کنند، به شهرداری معرفی شده اند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج هدف از راه اندازی این بازار را توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و همچنین فراهم کردن مکانی مناسب برای ارائه توانمندی ها و تولیدهای زنان کارآفرین اعلام کرد.
سپهر تاکید کرد: بانوان صاحب غرفه می توانند تمام تولیدات خانگی خود همچون محصولات غذایی، ترشیجات، پوشاک، تزئینات، زیور آلات و گل و گیاه را در این بازار به معرض فروش بگذارند.
وی با بیان اینکه این بازار هر جمعه از ساعت 10 صبح تا 10 شب دایر است، یادآور شد: در صورت افزایش تعداد بانوان برای حضور در این بازار تمهیدات لازم توسط شهرداری برای ایجاد مکانی دیگر اندیشیده خواهد شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: این مکان جمعه بازار خاتون نامگذاری شده و مدیریت آن به یکی از انجمن های مردم نهاد فعال در حوزه توانمندسازی زنان واگذار شده است.
سپهر ابراز امیدواری کرد شهروندان با استقبال از این جمعه بازار و حمایت از بانوان سرپرست خانواده با خرید محصولات و تولیدات انها، زمینه شکوفایی توانمندی های این قشر را فراهم کنند.
اولین جمعه بازار ویژه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار سنندج روز جمعه هشتم خرداد در پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی واقع در خیابان فردوسی تقاطع شهیدان نمکی بر پا می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.