به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، جلسه پاسخگویی شهردار سقز به سوالات اعضای شورای شهر، در صحن غیر علنی برگزار گردید. در این جلسه که بالغ بر 7 ساعت به طول انجامید در یک فضای صمیمی موارد و چالش های موجود مدیریت شهری سقز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و پاسخ به سوالات مطروحه از جانب شهردار محترم ارائه گردید. اهم فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری و پاسخهای ارایه شده شهردار محترم از نظر جمیع اعضای شورا، در چند دسته کلی ذیل قابل بیان است.

1-مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری محترم در عمل به گزارش سازمان بازرسی که به بررسی عملکرد سالهای 93 تا 95 شهرداری سابق پرداخته است خوب و قابل ذکر بوده اما تا احصاء کامل نظر سازمان مزبور و شورای شهر، گامهای اساسی تری هم مانده است که انتظار میرود با جدیت و قاطعانه آن گامها نیز برداشته شود و استیفای حقوق تضییع شده ی شهرداری در چند پروژه عمران شهری وفق نظر سازمان بازرسی گردد.

2-در حوزه ارائه طرحهای سرمایه گذاری، فراخوان و جذب سرمایه گذار نیاز به تکاپو جدیت و فعالیت بیشتر وجود دارد و در این حوزه باتوجه به بسترهای موجود و پتانسیل های خدادادی انتظار کار و فعالیت عینی و عملی وجود دارد.

3- در حوزه انجام پروژه های عمران و خدمات شهری مصوب شورا، تأخیرهایی وجود دارد و لذا جدیت ، تلاش و تکاپوی شبانه روزی برای جبران تأخیرات موجود فعلی و کسب رضایتمندی همشهریان محترم مورد انتظار و مورد تأکید است.

4-استخدام نیرو و نفرات و ورود افراد و اشخاص به بدنه شهرداری باید با ساز و کار قانونی و أخذ مجوزهای لازم از نهادهای ناظر و سازمانهای استخدامی و با مهیا نمودن شرایط برای اطلاع و رقابت متقاضیان و واجدین شرایط کار باشد.

5- ضروری است پرداخت به پیمانکاران به سویه صورت گیرد تا شاهد دلگرمی ایشان به تداوم مشارکت با نهاد شهرداری و فعالیت در روند عمران و آبادانی شهر توسط ایشان باشیم.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای صورت گرفته ی فعلی، با توجه به انتظارات بجا و منطقی و بضاعت و توانایی بیشتر برای کار و تلاش و آبادانی شهر، هر هفت عضو شورا، برخی پاسخها و اقدامات فعلی را قانع کننده ندانستند، مقرر نمودند نسبت به ارزیابی مجدد عملکرد بصورت مستمر اقدام نمایند. از شهردار محترم و مجموعه تحت مدیریت نیز انتظار میرود حداقل پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی در همه ی پروژه های مصوب عمران شهری را با تلاش وافر و مضاعف خود در بازه نیم فصل عمرانی حاصل نمایند، در سایر حوزه ها نیز اصلاحات لازم و تأکید شده توسط شورا صورت پذیرد. البته شورا در انجام این امور با قدرت و همه جانبه از شهردار محترم حمایت کرده و تمام توان خود را برای برداشتن سدهای در مسیر عمران و آبادانی شهر و موفقیت شهردار محترم بکار خواهد بست. لذا ایشان با تمام توان و با کسب مشورتهای لازم و همیشگی، أخذ مصوبه ها و مجوزهای قانونی در راه رسیدن به مطلوب نظر شورای شهر که همانا کسب رضایت عمومی است در ماههای آتی پیشرو گام بردارند و پس از آن ارزیابی های میدانی از میزان توفیق شهرداری بعمل خواهد آمد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 925982
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.