سیدنجیم حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر کدام از این تیم ها در یکی از شهرستان های استان کار نظارت بر بازار عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این ایام را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه فعالیت این تیم ها از روز گذشته در استان آغاز و تا پایان ماه رمضان تداوم دارد، افزود: این تیم ها همچنین در قالب گشت مشترک با اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و صنعت، معدن و تجارت بر بازار نظارت می کنند.
حسینی تاکید کرد: این تیم ها در صورت مشاهده موارد تخلف از جمله عدم درج قیمت، افزایش قیمت، تخلف بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی به صورت ویژه وارد عمل می شوند و از تدام فعالیت واحدهای متخلف جلوگیری خواهند کرد.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی در بخش های کالا و خدمات، مراکز بیمارستانی و داروخانه ای و شرکت های خصوصی و دولتی می توانند گزارش کتبی خود را برای بررسی به ادارات تعزیرات حکومتی تحویل دهند.
حسینی یادآور شد: سامانه تلفن گویای تعزیرات حکومتی 135 بزودی راه اندازی می شود ضمن اینکه شهروندان می توانند با ورود به سایت اینترنتی بازرسی و عملکرد تعزیرات حکومتی درخواست خود برای رسیدگی به تخلف صنفی را ثبت کنند.
سال گذشته در مجموع هشت هزار و 120 فقره پرونده تخلف مربوط به صنوف بخش های مختلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و متخلفان به پرداخت 633 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.