هیوا رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد، نیازمندان مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و غیر مددجو را شامل می شود که از 15 تا 21 رمضان بمدت یک هفته اطعام خواهند شد.
وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان به صورت مواد غذایی خشک، غذای گرم و یا برپایی ضیافت افطاری است، افزود: اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان از مهمترین برنامه های این نهاد است که هر سال به صورت جدی مورد توجه قرار می گیرد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تاکید کرد: نیکوکاران و خیرین در اجرای طرح اطعام نیازمندان با این نهاد همکاری خوبی دارند و بخش قابل توجهی از هزینه ها را تقبل می کنند.
رحیمی همچنین اجرای طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: امسال 2 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.
وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه مسئولان و نیکوکاران استان در منزل مددجویان حضور پیدا کرده و مشکلات آنان را بررسی و پیگیری می کنند.
وی جذب 2 هزار و 500 حامی برای ایتام استان را از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان دانست و اضافه کرد: 6 هزار کودک یتیم و محسنین زیر پوشش این نهاد هستند که توسط 16 هزار حامی حمایت می شوند.
110 هزار نفر کردستانی در قالب 65 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که 44 هزار خانوار از این تعداد مستمری بگیر و 21 هزار خانوار نیز به صورت چند خدمتی تحت حمایت قرار دارند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.