نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: هزینه زندگی و کاشت محصولات در سال‌های اخیر افزایش یافته و این در حالی است که نرخ تضمینی خرید گندم تغییری نکرده است.

به گزارش ایلنا، علی محمد مرادی در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه تا زمانی که به معلمان و کشاورزان توجه نشود، توسعه کشور امکان‌پذیر نیست و سایر اقدامات بی‌فایده است، گفت: سازمان آموزش و پرورش با سایر ارگان ها در کشور چه تفاوتی دارد که برای حقوق و مزایای این افراد تبعیض قائل می شویم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان کشور را معلمان تربیت می کنند؛ سیستم آموزش و پرورش به تامین بودجه نیاز دارد و این نیاز در مناطق محروم بیشتر احساس می شود.

وی اظهار کرد: پرداخت به موقع سرانه مدارس، هوشمندسازی مدارس با توجه به پیشرفت دنیا یکی از الزامات است؛ سال هاست بازنشستگان فرهنگی خواسته های خود را بیان می کنند، اما نتیجه ای نمی بینند؛ پرداخت پاداش پایان خدمت و اجرای نظام رتبه بندی از خواسته های این عزیزان است. وزیر آموزش و پرورش در برنامه های عملی اقدامات لازم را انجام دهد.

مرادی افزود: برای خودکفایی در کشاورزی یکی از مباحث اصلی توجه به تولید گندم است؛ هزینه های زندگی و کاشت محصولات در سال های اخیر افزایش یافته و این در حالی است که نرخ تضمینی خرید گندم تغییری نداشته است؛ اگر فکری نشود، آسیب جدی به خودکفایی کشاورزی وارد می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.