به گزارش خبرنگار ایرنا ماجد احمدی روز دوشنبه در بازدید از طرح های عمرانی آموزشی شهرستان سروآباد و دیدار با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: سه پروژه مدرسه سازی برای سال آینده در شهرستان سروآباد در دست برنامه ریزی است که برای سال تحصیلی 98 به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: مدرسه 12 کلاسه ابتدایی شهر سروآباد، کانون فرهنگی تربیتی شهر سروآباد و مدرسه 6 کلاسه راهنمایی روستای چشمیدر نیز برای سال آینده در شهرستان سروآباد احداث خواهند شد.
به گفته وی، عملیات اجرایی مدرسه 6 کلاسه روستای حسین آباد این شهرستان با همکاری و مشارکت بانک مسکن در مرحله صدور تفاهم نامه است که برای سال آینده کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان یادآور شد: سه باب مدرسه نیز با 11 کلاس درس در سال گذشته توسط اداره کل نوسازی استان کردستان در شهرستان سروآباد هوشمند سازی شده است
فرماندار شهرستان سروآباد اشاره به کمبود اعتبارات دولتی در حوزه آموزش و پرورش گفت: برطرف کردن مشکلات این حوزه با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست لذا ورود خیرین به این حوزه یک ضرورت و نیاز است.
کوهسار دادور افزود: کمبود فضاهای آموزشی، وجود مدارس تخریبی، فرسوده و نیازمند تعمیر از مهمترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهرستان سروآباد است که با اعتبارات دولتی نمی توان این مشکلات را به صورت کامل برطرف کرد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیت 48 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.