شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان موفق شد رتبه دوم اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی را در میان شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور کسب کند.

به گزارش ایلنا، این رتبه در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور که در پایتخت درحال برگزاری است، اعلام شد و طی آن تندیس و لوح تقدیر ویژه این عنوان به آبفای کردستان اهدا شد.

در متن این لوح تقدیر که به امضای مهندس پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: "با توجه به تلاش های ارزشمند آن شرکت در راستای بهبود راندمان انرژی تأسیسات آب و فاضلاب تحت پوشش و بر اساس ارزیابی حوزه معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال ۱۳۹۵ امور انرژی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان در بین شرکت های آب و فاضلاب شهری، موفق به احراز رتبه دوم در اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی شده است.

لذا بدینوسیله از تلاش های صادقانه و بی دریغ همکاران آن شرکت تقدیر و تشکر می گردد. امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی با بهره گیری از تجارب موجود و بکارگیری دانش روز شاهد پیشرفت روزافزون صنعت آب و فاضلاب کشور باشیم."

گفتنی است؛ سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور از روز پانزدهم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و روز چهارشنبه نوزدهم با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.