به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، این رتبه در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور اعلام شد.
در متن لوح تقدیر که به امضای شاهین پاکروح معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: خانواده عظیم صنعت آب و فاضلاب کشور بر خود می بالد که با همت متخصصان خود توانسته است ظرفیت های گران سنگی را ایجاد و موجبات شکوفایی و بالندگی این حوزه را فراهم نماید.
بواسطه تلاش مجدانه آن شرکت در ارائه پروژه های بهره برداری و ارتقاء طرح های پژوهشی مرتبط با بهره برداری در مقیاس صنعتی و نیمه صنعتی، تامین آب اضطراری شهر بانه و نظر به اینکه طرح مذکور از سوی هیات داوران سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور بعنوان طرح برگزیده در سال 1397 انتخاب گردیده است، بدینوسیله لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن شرکت اهدا می شود.
خط انتقال اضطراری تامین آب شرب بانه با هدف تامین 250 لیتر آب در ثانیه طراحی شده و سیستم تصفیه شبکه انتقال نیز به همین میزان ظرفیت دارد.
پروژه اضطراری تامین آب شرب بانه شامل تصفیه خانه به ظرفیت 250 لیتر آب در ثانیه، احداث خط انتقال به طول 6 هزار و 500 متر، بهره برداری از یک مخزن پنج هزار متر مکعبی، ایجاد ظرفیت پمپاژ برای 180 لیتر در ثانیه و بازسازی تاسیسات موجود که توان 40 درصد انتقال آب را دارد، می شود.
طرح پروژه اضطراری خط انتقال آب سد عباس آباد به شبکه آب شرب شهری در 2 فاز اجرا شد که فاز اول آن ابتدای آبان 96 وارد مدار شد و 90 لیتر آب در ثانیه وارد شبکه شهری بانه کرد و فاز دوم نیز بهمن سال گذشته به بهره برداری رسید.
پروژه اضطراری خط انتقال آب سد عباس آباد به شبکه آب شرب شهری در 2 فاز اجرا شد که فاز اول ان ابتدای آبان وارد مدار شد و 90 لیتر آب در ثانیه وارد شبکه شهری بانه کرد و فاز دوم نیز دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور از روز 15 اردیبهشت ماه جاری آغاز شد و روز 19 اردیبهشت با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

** رتبه دوم برنامه های مدیریت مصرف انرژی به کردستان رسید
شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان با پنج مقاله و 22 پروژه عملیاتی و اجرایی و سه عنوان کتاب و نمونه هایی از دستاوردهای حوزه بهره برداری در غرفه مختص به خود حضور پیدا کرد و موفق شد رتبه دوم اجرای برنامه های مدیریت مصرف انرژی را در میان شرکت های آب و فاضلاب شهری کشور کسب کند و تندیس و لوح ویژه این عنوان را دریافت کرد.
هدف از برپایی این جشنواره، معرفی توانمندی‌ ها و تولیدات داخلی، تبادل دستاوردهای علمی و فنی و ارج نهادن به تلاش‌ های صادقانه دست ‌اندرکاران بخش بهره‌ برداری صنعت آب و فاضلاب در گستره ملی بود.
دراین دوره از نمایشگاه، نمایندگانی از آلمان، اسپانیا، هلند، ژاپن، سوئد و انگلیس، انجمن‌ های مختلف بین‌المللی و شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور حضور داشتند.
رویکرد این جشنواره ارتقای تاب‌ آوری در تأسیسات آب و فاضلاب بود و در همین راستا، به منظور انتقال تجارب و تکنولوژی‌ های نوین دنیا کارگاه‌ های متعددی برگزار شد.
محورهای جشنواره و کارگاه های آموزشی شامل مدیریت شرایط اضطراری، مدیریت تقاضا و مصرف، کیفیت آب و فاضلاب، مدیریت هوشمند تأسیسات و شبکه توزیع آب و سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های فیزیکی بود.
در این دوره جشنواره 13 کارگاه تخصصی در 6 محور و با چهار هزار نفرساعت آموزش برگزار شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.