به گزارش ایرنا، نمازگزاران سنندجی بعد از برگزاری آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه در محکومیت خروج آمریکا از برجام از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود، آمریکا عدوالله اسراییل لعنت الله بار دیگر انزجار خود از استکبار را فریاد زدند.
راهپیمایان سنندجی ضمن سر دادن شعارهای ترامپ جانی روانی شده مرگ بر آمریکا جهانی شده، این ترامپ دیوانه ابوجهل زمانه و لااله الا الله محمد رسول الله، انزجار خود را از عهدشکنی آمریکا و سخنان تهدیدآمیز رئیس جمهور این کشور ابراز داشتند.
در پایان این راهپیمایی یکی از دانشجویان بسیج دانشجویی کردستان قطعنامه ای را در محکومیت خروج آمریکا از برجام قرائت کرد و شرکت کنندگان با فریادهای الله اکبر و خامنه ای رهبر آن را تایید کردند.
آنان عهدشکنی دولت آمریکا نسبت به توافقنامه برجام را محکوم و بر وفاداری خود نسبت به آرمان های انقلاب و حمایت کامل از نظام و حقوق هسته ای ایران تاکید کردند.
در شهرستان سروآباد نیز نماز گزاران با راهپیمایی در مقابل مسجد جامع و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر منافق، نفرت و انزجار خود را از آمریکا و سیاست های نابخردانه ترامپ نشان دادند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، روز سه‌شنبه هشتم مه 2018(18 اردیبهشت 1397) در سخنانی در کاخ سفید به طور رسمی خروج این کشور از توافقنامه برجام را اعلام کرد و گفت که تحریم‌هایی که در چهارچوب این توافق لغو شده بود را بار دیگر علیه ایران به اجرا می‌گذارد.
او همچنین اعلام کرد که آمریکا قصد دارد علاوه بر این تحریم‌ها، مجازاتهای اقتصادی سنگینی را علیه ایران وضع کند و چنانچه شرکتهای بین‌المللی این تحریم‌ها را نقض کنند با تنبیهات سخت آمریکا مواجه خواهند شد.
برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام روز سه‌شنبه 23 تیر 1394(14 ژوئیه 2015) در وین پایتخت اتریش بین ایران و گروه 1+5(چین، فرانسه، روسیه، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و آلمان) منعقد شد.
ایران در چهارچوب توافق هسته‌ای سال 2015 موافقت کرده بود که در ازای لغو تحریم‌های بین‌المللی، برنامه‌های هسته‌ای خود را محدود کند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.