به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سروآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رئیس جمهوری آمریکا از زمان دوران مسئولیتش با اقدامات نسنجیده و نابخردانه خود نشان داد که فردی غیرقابل اعتماد است و خروج وی از برجام پیش بینی شده بود.
ماموستا سید احمد سجادی با محکوم کردن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در خروج از برجام اظهار کرد: همانطور که رهبری گفتند، آمریکا غیرقابل اعتماد است و با خارج شدن آمریکا از برجام بر همه جهان ثابت شد که نباید آمریکا را قابل اعتماد دانست.
وی افزود: ملت ایران در طول 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با تحریم های ظالمانه روبرو بوده است و قطعا اعمال تحریم ها و تهدیدات ترامپ تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.
امام جمعه سروآباد با اشاره به اینکه دشمنان به شدت از اتحاد و یکدلی مسلمانان هراس دارند، یادآور شد: آنچه در این برهه زمانی باید حفظ شود، اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر تهدیدات دشمنان است.
وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه رحمت و غفران الهی در پیش است و بهترین فرصت برای خودسازی، نزدیکی به خالق هستی و بخشیده شدن گناهان است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیت 48 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

**بدعهدی آمریکا قابل پیش بینی بود
امام جمعه بیجار هم در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: خیانت آمریکا در اجرای برجام از ابتدا بر همگان مشخص بود و انتظار بیشتری از بد عهدی استکبار جهانی نداشتیم.
حجت الاسلام علی مرادی افزود: هوشیاری ایرانیان و دشمن شناسی آنان موجب خواهد شد، دشمنان قسم خورده اسلام نتوانند با ایجاد تحریم و عهد شکنی به مردم مسلمان ایران ضربه بزنند.
وی با دعوت از همه مردم ایران اسلامی برای همبستگی و همدلی بیشتر گفت: همه مردم و مسئولین باید در راستای تحقق شعار سال، حمایت از تولید و کالای ایرانی تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

**مسلمانان باید اتحاد و یک پارچگی خود را حفظ کنند
امام جمعه موقت بانه هم گفت: هدف دین اسلام اتحاد و یکپارچگی دنیای اسلام است مسلمانان باید این اتحاد را با همبستگی خود در مسائل دینی و اجتماعی حفظ کنند.
ماموستا عبدالله عبداللهی در خطبه های نماز جمعه شهر بانه در مسجد جامع این شهر با اشاره به اتحاد دینی مسلمانان افزود: اهداف دینی همه مسلمانان یکی است اما دشمنان همواره به دنبال اختلاف و دودستگی بین مسلمانان هستند.
وی اضافه کرد: باید مسلمانان در این زمینه آگاه باشند، فریب توطئه دشمنان را نخورند و همواره اتحاد و یک پارچگی خود را حفظ کنند.
ماموستا عبداللهی اظهار کرد: هم اکنون در بسیاری از خانواده ها به دلیل مسائل دینی و سیاسی اختلاف وجود دارد و این اختلافات سبب از بین رفتن شیرازه خانواده ها شد.
وی افزود: خانواده ها باید با آگاهی از شرایط موجود، وحدت و همدلی خود را با پیروری از قرآن کریم و فرمایشات پیامبر اسلام (ص) حفظ کنند.
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.