جمیل لطف الله نسبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چند سال گذشته بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز انگیزه خود را از دست داده بودند اما اکنون آنان با اعتماد به نفس بالایی می توانند در مقابل هر تیمی عملکرد خوبی از خود نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه رنکینگ بازیکنان و تیم ملی در جهان ارتقا خوبی داشته است، افزود: کسب سهمیه المپیک جوانان و رتبه اول کشورهای اسلامی، نشان از توانایی تیم تنیس روی میز کشورمان دارد.
لطف الله نسبی ادامه روند موفقیت های تیم را مستلزم حمایت های بیشتر فدراسیون دانست و تاکید کرد: نیاز است با برنامه ریزی بهتر و تمرینات مناسب، عملکرد موفقی در لیگ دسته یک جهان داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز یادآور شد: به منظور انجام بازی های تدارکاتی و آماده سازی بازیکنان برای شرکت در مسابقات المپیک، تا چند روز دیگر به چین و هنگ کنگ سفر خواهیم کرد.
لطف الله نسبی عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در جذب حامی مالی برای تیم ملی را خوب اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه هزینه ها، تجهیزات و امکانات لازم برای تیم ملی توسط شرکت و بانکی خصوصی تامین می شود از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.
به گفته وی، فدراسیون در سال گذشته 60 مورد اعزام به مسابقات و اردوها را در رده های مختلف سنی و در بخش مردان و بانوان داشته است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در ادامه به وجود پتانسیل های خوب این رشته ورزشی در کردستان نیز اشاره کرد و افزود: در رده های پایه در استان وضعیت بهتر است و تعداد زیادی بازیکن هستند که می توانند در سطح کشور مطرح شوند.
به گزارش ایرنا، تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های تنیس دسته 2 قهرمانی جهان که از 9 تا 15 اردیبهشت در شهر هالمستاد سوئد برگزار شد، ضمن پیروزی در مقابل تیم‌های لوگزامبورگ‌، پورتوریکو، آمریکا، اسپانیا، هلند و اوکراین در دیدار فینال با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را به مجارستان واگذار و به عنوان تیم دوم به مسابقات دسته یک جهانی صعود کرد.
جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان تنیس روی میز عضویت در تیم های ملی جوانان و بزرگسالان و حضور در میادین بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
این مربی کردستانی که به زبان انگلیسی مسلط است در سال 94 به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور انتخاب شد.
او در اولین دوره از کلاس مربیگری سطح یک جهان در بین 30 مربی حاضر موفق به کسب درجه مدرسی بین المللی شده است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.