هیوا رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان کمک در 14 مرکز نیکوکاری فعال استان جمع آوری و با تشخیص هیات عامل فعال مراکز، بین نیازمندان همان محل توزیع ‌شد.
وی افزود: پنج میلیارد و 170 میلیون ریال از این میزان کمک جمع آوری شده بصورت نقدی، 27 میلیارد ریال بصورت کالایی و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آن نیز بصورت ارائه خدمات بوده است.
رحیمی با بیان اینکه کمیته امداد هیچگونه دخالتی در نحوه توزیع کمک های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری نداشته و فقط نقش نظارتی دارد، تاکید کرد: فعالیت این مراکز با مدیریت مردم و خیرین، با محوریت مساجد و زیر نظر این نهاد انجام خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: راه اندازی مراکز نیکوکاری و واگذاری امور به مردم نقش موثری در تسریع کمک به نیازمندان و محرومان جامعه دارد.
وی اضافه کرد: بیشترین خدمات ارائه شده در این مراکز در زمینه کمک به معیشت، درمان، تامین جهیزیه، تسهیلات کارگشایی و کمک هزینه تحصیلی نیازمندان است.
مراکز نیکوکاری با تشکیلات و ساختار مردمی از سال 92 با محوریت مساجد و با هدف افزایش بُعد مردمی فعالیت‌های حمایتی کمیته امداد آغاز به کار کردند و اکنون 14 مرکز نیکوکاری در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.