ایوب حضرتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود فضای مسموم مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه میان نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا باعث آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می شود.
وی با بیان اینکه روستای نارنجک هشت شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که یک از شهدا مفقود الاثر است، افزود: بیشتر این افراد در جبهه های حق علیه باطل در استان کردستان به شهادت رسیده اند.
حضرتی تاکید کرد: این یادواره در راستای کنگره پنج هزار و 400 شهید استان کردستان و با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران برگزار می شود و شامل برنامه های فرهنگی، هنری و سخنرانی است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا‌ گفت: ورود انقلاب اسلامی به دهه چهارم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است بواسطه خون مطهر شهدا و تداوم راه این عزیزان بوده است.
دبیر یادواره شهدای روستای نارنجک یادآور شد: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست مردم در رفاه و آرامش زندگی می کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.
نخستین یادواره شهدای روستای نارنجک روز چهارشنبه 19 اردیبهشت با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مسئولان استانی و شهرستانی ساعت 10 صبح در این روستا از توابع شهرستان قروه برگزار می شود.
روستای نارنجک با قدمت فرهنگی و تاریخی در 30 کیلومتری قروه قرار گرفته و 300 خانوار با جمعیت بیش از یک هزار نفر دارد که عمده شغل مردم این روستا کشاورزی و دامداری است.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.