مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: سند فعالیت بانوان در تمام حوزه‌های سیاسی و اجتماعی بر اساس اسناد بالادستی و برنامه ششم توسعه تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، لیلا آژیر امروز در جلسه هم اندیشی بانوان عضو شوراهای اسلامی تابعه استان با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف زنان مطالبه‌گری است، افزود: رسیدن به این امر دور از ذهن نبوده و چنین امری به حقیقت پیوسته است.

وی به برخی دستاوردهای حاصله در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: مصوب شدن سهم ۳۰ درصدی بانوان در بدنه مدیریتی و اختصاص نیم‌درصد اعتبارات دفتر امور بانوان و خانواده وزارت‌کشور از اقدامات صورت گرفته است.

آژیر عنوان کرد: پاره‌ای از مشکلات تنها با تخصیص و تامین اعتبار حل خواهد شد از این جهت تدوین سند توسعه زنان استان یکی از برنامه‌های دفتر امور بانوان است که به‌عنوان نقشه راه مسیر را هموار می کند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان اضافه کرد: در این راستا آسیب‌های حوزه زنان احصا و در مسیر مطالبات این قشر گام بر خواهیم داشت.

طرح مباحثی چون حمایت از صندوق حمایت از بانوان، راه‌اندازی بازار ویژه برای ارائه محصولات و تامین امکانات رفاهی و تفریحی برای زنان از جمله خواسته‌های اعلام شده از سوی بانوان عضو شورا در این جلسه به شمار می رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.