عطاالله فرهادی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 18 امروز از طریق منابع محلی خبری مبنی بر گرفتار شدن اعضای سه خانواده در کوه شاهو به جمعیت هلال احمر گزارش شد.
وی افزود: پس از دریافت این خبر، بلافاصله تیم های امدادی و گروه های امداد و نجات هلال احمر شهرستان برای یافتن این افراد به منطقه اعزام شده و جستجو برای پیدا کردن آنها را آغاز کردند.
فرهادی با اشاره به اینکه این افراد در کوه های شاهو در روستای لون از توابع بخش مرکزی گم شده بودند، تاکید کرد: ظاهرا این افراد در هنگام بازگشت مسیر را گم کرده بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر کامیارن نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تیم های امداد و نجات این جمعیت بلافاصله عملیات جستجو برای یافتن این افراد را آغاز و در همان دقایق اولیه اعضای یک خانواده را پیدا کردند.
ایرج قوامی اظهار کرد: یک نفر از اعضای این خانواده دچار شکستی پا شده بود که توسط امدادگران تیم امداد و نجات به پایین کوه منتقل و به بیمارستان اعزام شد.
وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر از همه توان خود برای پیدا کردن خانواده های دیگر استفاده کردند، افزود: خوشبختانه اعضای 2 خانواده دیگر نیز به فاصله کمی پیدا و به پایین کوه منتقل شدند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
/9102/7349
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.