رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اعلام حمایت تمام قد این نهاد از بخش کشاورزی گفت: هدفگذاری ما افزایش سرمایه این صندوق تا سقف 100 میلیارد تومان است.

به‌گزارش ایلنا، خالد جعفری در جلسه هیات مدیره صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان‌های ایلام و کردستان افزود: صندوق حمایت از بخش کشاورزی به واسطه حمایت‌های مالی از تولیدکنندگان یکی از مجموعه‌های موثر بخش کشاورزی استان تلقی می شود.

وی عنوان کرد: فعالیت صندوق حمایت از بخش کشاورزی منجر به حضور موثر و فعال شدن تشکل‌های بخش کشاورزی استان شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطر نشان کرد: صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان از اواخر سال 85 شروع به فعالیت کرده و هدف گذاری ما افزایش سرمایه صندوق تا مرز یک صد میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه صندوق بالغ بر 47 میلیارد و 300 میلیون تومان است که با توجه به در آمد 3 هزار و 500 میلیارد تومانی بخش کشاورزی در استان باید سرمایه صندوق به رقم قابل توجهی افزایش یابد.

جعفری با بیان اینکه صندوق حمایت از بخش کشاورزی استان کردستان جزو صندوق‌های موفق در کشور است، گفت: در این راستا بخش دولتی و خصوصی اعتقاد راسخ به حمایت از صندوق ها را اعلام داشتند.

وی با بیان اینکه استان کردستان فاقد عشایر است، تاکید کرد: از ورود و خروج دام به استان ممانعت به عمل آمده و اجازه چرای دامِ استان‌های دیگر در مراتع استان به منظور جلوگیری از تخریب مراتع استان داده نمی‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در بخش دیگری از صحبت های خود به خسارت های وارده به این بخش نیز گریزی زد و عنوان کرد: در سرمازدگی اخیر 185 میلیارد تومان زیان وارد شده که عمده خسارت ها در حوزه باغبانی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.