به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در آئین رژه نیروهای مسلح در روز ارتش در سنندج افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همین نیروها امروز از عزت، قدرت و اقتدار برخوردار است و این افتخاری برای ارتش، سپاه، بسیج و ملت ما است.
وی اظهار کرد: کشورهایی که به سمت سوریه موشک پرتاب کردند جرات نداشتند به نیروهای ایرانی حاضر در این کشور آسیبی بزنند.
وی اضافه کرد: وقتی داعش در عراق و سوریه ایجاد شد و حملات خود را آغاز کرد هم ارتش و هم سپاه پاسداران بدون کوچکترین تردیدی در مقابل آن ایستادند و بشریت را از شر آنها نجات دادند.
آیت الله شاهرودی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خودساخته، اهل ایمان و بصیرت هستند چونکه از فرمانده ای چون حضرت ابوالفضل العباس(ع) پیروی می کنند.
نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: دشمنان توسط مزدوران خود در اوایل انقلاب اسلامی با دنبال کردن توطئه ای قصد انحلال ارتش را داشتند که حضرت امام خمینی(ره) روز 29 فروردین را روز ارتش اعلام و از این توطئه جلوگیری کردند.
وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان زمان به حمایت از انقلاب اسلامی و کشور قیام و همه توطئه ها را در شمال و غرب کشور خنثی کرد.
آیت الله شاهرودی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هم درخشید، اظهار کرد: هم ارتش و هم سپاه پاسداران 2 بازوی قدرتمند ولایت شدند و یکی پس از دیگری پیروزی هایی کسب کردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر پیاده 28 کردستان هم در این آئین گفت: جهان غرب و حکومت های دست نشانده آنها پس از نا امید شدن از خلق گروهک های تکفیری، جنگ های نیابتی، تروریستی و جنایت علیه ملت و دولت های مظلوم سوریه و یمن همواره به دنبال توطئه های جدید و نوظهور هستند.
امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری خطاب به همه ناپاکان و بدخواهان افزود: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران همگام با سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه جان برکف، بسیج قهرمان، نیروی انتظامی و مرزبانی فداکار و نیروهای گمنام امام زمان(عج) با صلابت تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده مقابله با هرگونه تهدیدات و دفع هر تجاوز علیه کشور و ضربه به متجاوز هستند.
وی اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این راه از سلاح های متعارف جدید و بروز و تکنولوژی و فناوری بومی بهره می برد.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.