به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه بیجار با بیان اینکه نباید بگذاریم شعار حمایت از کالای ایرانی بر زمین بماند، گفت: این شعار در کنار مبارزه عملی با قاچاق کالا محقق خواهد شد.
حجت الاسلام علی مرادی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر معدوم سازی کالاهای قاچاق کشف شده، اظهار کرد: این دستور معظم له باید اجرایی شود تا مایه عبرت کسانی شود که با قاچاق کالا به اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور ضربه می زنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نفوذ را خطرناک ترین بیماری برای هر نظامی دانست و افزود: وزارت اطلاعات به دستور مقام معظم رهبری باید در خصوص مساله نفوذ، بیش از پیش رصد و نظارت داشته باشد.
حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه وزارت اطلاعات، فقط در یک جبهه فعال است و آن جبهه انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: مدیران و مسئولان کشور باید زیر نظر وزارت اطلاعات از نفوذ مصون بمانند.
**
امام جمعه بانه با تاکید بر حمایت از تولید داخل با هدف ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم گفت: یکی از مهمترین راه های ایجاد اشمتغال و مبارزه با مشکل بیکاری، حمایت از صنعت و تولید ملی و ایرانی است.
ماموستا عبدالله حیدری در خطبه های نماز جمعه این شهر سپس با تاکید بر توجه مسئولان به معیشت مرزنشینان گفت: در شهرهای مرزی استان کردستان کشاورزی و صنعت زیاد رونق ندارد و ‌تجارت و مبادلات مرزی تنها راه درآمد مردم مرزنیشن این مناطق است.
وی افزود:‌ معابر مرزی تنها راه درآمد مردم است و بسته شدن این معابر، مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده و مردم و مسئولان باید با تعامل و همفکری راهکاری برای حل مشکلات پیدا کنند.
ماموستا حیدری یادآور شد:‌ با افزایش مشکلات مردم به لحاظ درآمدی، آسیب های اجتماعی در جامعه گسترش پیدا می کند و امنیت به مخاطره می افتد.
**
امام جمعه دیواندره نیز با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی های همه نیروهای مسلح از جمله پاسداران سر افراز است.
ماموستا معروف خالدی در خطبه های نماز جمعه این شهر به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: مردم باید با خرید تولیدات داخلی و پرهیز از استفاده کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی، به رونق اشتغال و تولید در کشور کمک کنند.
وی یادآور شد: مسئولان نیز با توجه به شعار سال باید از تولیدکننده داخلی با ارائه تسهیلات و فراهم کردن بستر تولید حمایت کرده و با رفع مشکلات این بخش، نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کند.
**
امام جمعه موقت سروآباد هم با بیان اینکه این شهرستان از مناطق محروم استان کردستان است، خواستار توجه مسئولان ارشد استان به توسعه و پیشرفت منطقه شد.
ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار کرد: مردم مرزدار و غیور سروآباد در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و عشق و علاقه خود را به نظام و انقلاب نشان دادند و الان وظیفه مسئولان است که خدمتگزار این مردم باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت امنیت و آرامش در کشور افزود: تا زمانی که مردم اتحاد و یکدلی خود را حفظ کنند دشمن نمی تواند کوچکترین آسیبی به کشور بزند.
7469/7350/7353/7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.