حامد جولایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زمین فوتبال این ورزشگاه دارای چمن طبیعی بود ولی نبود آب کافی برای آبیاری باعث شد در چند سال اخیر بدون استفاده بماند که با نظر دستگاه ورزش و جوانان تصمیم گرفتیم آن را به چمن مصنوعی مجهز کنیم.
وی با بیان اینکه در چند ماه آینده این زمین آماده بهره برداری خواهد شد، افزود: برای تمرینات تیم های پایه فوتبال و همچنین استعدادیابی از این زمین استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مساحت زمین چمن ورزشگاه استقلال سنندج را 7980 متر مربع اعلام کرد و یادآور شد: اعتبار لازم برای تجهیز زمین به چمن مصنوعی تامین شده و پس از انجام زیرسازی های اولیه، نصب آن آغاز می شود.
جولایی تاکید کرد: ورزشگاه استقلال با اجرای این طرح علاوه بر زمین چمن مصنوعی فوتبال به دفاتر اداری و سرویس بهداشتی نیز مجهز خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر زمین چمن فوتبال استادیوم ملک نیا تنها زمین استاندارد و قابل استفاده برای برگزاری مسابقات مهم فوتبال در سنندج است.
فوتبال کردستان در بخش بانوان یک تیم در لیگ برتر، سه تیم در لیگ دسته سوم است و در فوتسال نیز 2 تیم در لیگ دسته یک دارد.
در بخش مردان نیز از این استان یک تیم در لیگ دسته سوم، یک تیم در لیگ دسته دو، یک تیم از نوجوانان در لیگ برتر و در فوتسال نیز یک تیم در لیگ دسته یک و تیمی از جوانان هم در لیگ برتر در حال رقابت هستند.
بیش از 10 هزار فوتبالیست کردستانی در رده های مختلف سنی مشغول فعالیت ورزشی در باشگاه ها و تیم های مختلف هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.