احمد فعله گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای گازرسانی به این تعداد روستا، یک هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای گازرسانی به 120 روستا برنامه ریزی شد، افزود: تا پایان سال 96، تعداد 92 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و عملیات گازرسانی به 28 روستای باقی مانده نیز در سه ماهه اول امسال به اتمام می رسد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد در نظر داریم امسال 150 تا 180 مورد از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان را به شبکه گاز متصل کنیم.
فعله گری یادآور شد: سال گذشته بیش از 750 کیلومتر شبکه گذاری خطوط لوله گاز در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان انجام شد.
وی گفت: در سال 96 همچنین تعداد 12 هزار و 400 انشعاب در سطح استان نصب و بیش از 33 هزار مشترک به مصرف کنندگان گاز در کردستان افزوده شدند.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان به برنامه های این شرکت در سال 97 نیز اشاره کرد و افزود: تسویه حساب پیمان های معوقه، نشت یابی و جلوگیری از پرت گاز با نصب کنتورهای ارتقا یافته، استقرار سیستم GIS، مقاوم سازی تاسیسات، واگذاری خدمات بیشتر به دفاتر پیشخوان و راه اندازی سیستم صدور چاپ آنی قبوض گاز از جمله این برنامه ها است.
در حال حاضر یک میلیون و 530 هزار نفر از جمعیت استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که 95،6 درصد از کل جمعیت استان را شامل می شود.
شرکت گاز استان کردستان دارای 490 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی است، 99،8 درصد جمعیت شهری و 80 درصد از جمعیت روستایی این استان زیر پوشش شبکه گاز هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.