به گزارش خبرنگار ایرنا ،رئیس بنیاد شهید و ایثارگران دیواندره روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان با بهره گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) و احکام دینی می توانند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مصون بمانند.
محمدصدیق مرادی با اشاره به اینکه این سه مقوله در تعلیم و تربیت اسلامی از بسیاری آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، افزود: کم توجهی به آموزه های قرآنی و دینی سبب شده امروز آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه داشته باشیم.
وی تاکید کرد: برای تحقق این مهم و برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در عرصه علم و تربیت باید از آموزه های قرآنی و دینی به خوبی و بیشتر استفاده کنیم.
مرادی یادآور شد: آموزه های دینی به عنوان بهترین الگوهای دستوری و عملی در نظام تعلیم و تربیت اسلامی بیشتر باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیواندره با بیان اینکه خدمت کردن به قرآن کریم افتخار بزرگی است که نصیب هر انسانی نمی شود، اضافه کرد: هر کس در راه خدمت به قرآن کریم قدم بردارد وسیله سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم کرده و از جانب خداوند متعال اجر و ثواب بسیار عظیمی دریافت می کند.
مرادی یادآور شد: در سال 96 بیش از 500 ساعت کلاس قرآن در مسجد خلفای راشدین این شهرستان برای قرآن اموزان شاهد و ایثارگر برگزار شد که کار بزرگی در حوزه فرهنگی است.
وی همه قران آموزان شاهد و ایثارگر را نمونه معرفی کرد و گفت: 12 قرآن آموز دختر و 15 پسر در این دوره ها برتر شدند که با اهدای لوح تقدیر و هدایایی با حضور مسئولان شهرتسان از آنها تجلیل شد.
شهرستان دیواندره با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتر غرب سنندج قرار دارد، این شهرستان 228 شهید، 254 جانباز و 43 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.