فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل با محوریت نوروز در کردستان منتشر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان این اداره در نظر دارد با همکاری موسسه فرهنگی هنری هوزان در قالب«جاذبه های گردشگری، کودک و نوروز، ،سفره های نوروزی، ایین و رسوم نوروز و اماکن تاریخی» از تمامی عکاسان حرفه‌ ای و عموم با تلفن همراه دعوت به شرکت می نماید.

از این جهت شرایط ارسال آثار به شرح ذیل است:

- عکس‌ها باید در محدوده جغرافیایی شهرها، روستاها و مناطق کورد نشین گرفته شده باشند. 

- موضوع عکس‌ها باید اختصاصاً در مورد نوروز، آیین‌ها و مراسم‌ نوروزی.جاذبه های گردشگری.اماکن تاریخی.کودک و نوروز.سفره های نوروزی در کردستان بوده و مربوط به نوروز ۱۳۹۷ باشند. 

- هر نفر از یک تا حداکثر ۱۰ عکس در هر بخش برای داوری می‌تواند ارسال کند. 

- عکس‌ها علاوه بر کیفیت و ساختار تکنیکی مورد نظر باید جنبه هنری و فاخر داشته و ضمن ارزش‌های بصری و حرفه‌ای و دارا بودن اِلِمان‌های ویژه کردستان، حاوی دیدگاهی تبلیغی و توریستی و نشان دهنده جنبه‌های فرهنگی و آیینی نوروز یا جاذبه‌های گردشگری کردستان در نوروز باشند. 

- آثار باید به صورت دیجیتالی شده از عکاسی  و به صورت فایل با بالاترین کیفیت ارسال شود. 

- حق استفاده‌های بعدی تصاویر ارسال شده برای میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان محفوظ است. ارسال کننده می‌پذیرد که صاحب اثر خود اوست. 

- به هر نفر از عکاسان برگزیده در هر بخش مبلغ سه میلیون ریال  تقدیم خواهد شد.  بیشترین هدف و تاکید آن تولید محتوای تصویری برای معرفی هر چه بیشتر کردستان است.

- عکس‌های ارسالی به پویش توسط متخصصان عکاسی و کارشناسان داوری می‌شوند. 

- مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 فروردین ۱۳۹۷ خواهد بود و به برگزیدگان  6 اردیبهشت اطلاع‌رسانی خواهد شد و اختتامیه و اهدای جوایز 15 اردیبهشت خواهد بود.

- آثار باید با ذکر مشخصات و شماره تماس عکاس و مکان و تاریخ عکس به شماره تلگرام 09186607055(موضوع) ارسال شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.