به گزارش خبرنگار ایرنا، این جشنواره منطقه ای شامگاه پنجشنبه با معرفی آثار و گروه های نمایشی برتر در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان دیواندره پایان یافت.
هیات داوران این جشنواره در بین بازیگرانی که ایفای نقش کردند در بخش بازیگران مرد تندیس و دیپلم افتخار به نیما ایمانزاده از گروه نمایش (علی مردان خان ) از سنندج، تندیس و دیپلم افتخار در بین بازیگران زن به صورت مشترک به پگاه معصومی (موش کجا کربه کجا) از همدان و پریسا قربانی(علیمردان خان) از سنندج اهدا کرد.
هیات داوران همچنبن در بخش کارگردانی تندیس و دیپلم افتخار به نرگس بهمنی کارگردان (نمایش بستنی داغ) از دیواندره، تندیس و دیپلم افتخار به حسن قبادی کارگردان(مرغ باغ هپروت) از ایلام و تندیس و دیپلم افتخار به عبید رستمی (علی مرادخان) از سنندج رسید.
دبیر چهارمین جشنواره منطقه ای نمایش های طنز دیواندره در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: 81 متن نمایش در مرحله اول به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که بعد از بررسی آثار 32 متن منتخب شرکت در جشنواره شناخته شد.
محمد سلیمی افزود: بعد از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه 26 اثر به مرحله بازبینی راه یافتند و در نهایت 10 نمایش جواز شرکت در مرحله پایانی را کسب کردند.
وی اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای استقبال و میزبانی از مسافران و مهمانان و معرفی جاذبه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی دیواندره است.
وی یادآور شد: با پیشنهاد مسئولان استان کردستان به خاطر استقبال خوب هنرمندان برای شرکت در این جشنواره، دبیرخانه دایمی برای جشنواره تشکیل شود.
چهارمین جشنواره منطقه ای طنز دیواندره روز دوشنبه هفته جاری شروع شد و شامگاه پنجشنبه با مراسم اختتامیه در مجتمع فرهنگی هنری دیواندره به پایان رسید.
شهرستان دیواندره با جمعیت 80 هزار نفری در 90 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قراردارد.
7353/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.