امیر جمشید نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و در راستای کاهش ترافیک در روز طبیعت، مسیر های استقرار ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در این روز ناوگان اتوبوسرانی این سازمان در چهار محور مستقر است افزود: 6 دستگاه از اتوبوس های تعیین شده در میدان نبوت مستقر و شهروندان را در مسیر جاده صلوات آباد جابجا می کند.
سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج یاداور شد: همچنین 6 دستگاه اتوبوس از میدان آزادی، سه راه ادب، بلوار پاسداران، میدان جهاد و پل گزنه به سمت ورودی کرمانشاه و چهار دستگاه نیز از میدان سهره وردی ( فیض آباد) به سمت سد وحدت شهروندان را جابجا می کنند.
به گفته وی چهار دستگاه اتوبوس نیز در خیابان 17 شهریور جلوی پاسگاه نیروی انتظامی به سمت محور جاده قدیم مریوان اقدام به جابجایی شهروندان خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه در صورت ازدیاد مسافر تعداد اتوبوس ها افزایش می یابد گفت: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 11 صبح آغاز و از ساعت 17 بعدازظهر نسبت به بازگرداندن شهروندان اقدام خواهند کرد.
جمشید نژاد همچنین اعلام کرد: 200 دستگاه تاکسی کشیک علاوه بر تاکسی های مسیری در میادین اصلی و مسیرهای پرتردد هم در روز طبیعت اقدام به جابجایی شهروندان می کنند.
وی گفت: گشت و بازرسی این سازمان به صورت مستمر در مسیرهای یاد شده بر عملکرد ناوگان حمل ونقل وعمومی نظارت لازم را خواهند داشت.
در تقویم روز 13فروردین به نام روز طبیعت نامگذاری شده و شهروندان هم بر اساس رسم دیرینه در این روز به دامن طبیعت می روند.
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.