به گزارش ایرنا، بیژن زندیه روز سه شنبه در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات این شهرستان اظهار کرد: مردم از رسانه ها تاثیر پذیری دارند پس باید در فرهنگ جامعه تاثیر بگذارند و مردم را با خود همراه کنند.
وی ایجاد فرهنگ کسب و کار در مشاغل خرد را از وظایف مهم رسانه ها در جامعه دانست و افزود: اگر مردم با فرهنگ کسب و کار آشنایی داشته باشند از ظرفیت های موجود، تجربه و توانایی خود برای توسعه اقتصادی استفاده خواهند کرد.
زندیه تاکید کرد: در نیمه دوم سال 1396، باید با جذب سرمایه گذاران و اعتبارات ملی و استانی از خام فروشی مواد معدنی بیجار جلوگیری کنیم که انتظار می رود در سال آینده شاهد احداث کارخانه های گندله سازی، کنسانتره و آهن اسفنجی در شهرستان باشیم.
وی از احداث 2 کارخانه عظیم و مهم اقتصادی در سال 1397 در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در سال جاری با توجه به اقدامات مناسب دولت در بحث جذب شرکت های سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت ها و توسعه زیر ساخت ها، کلنگ اجرایی این 2 کارخانه با هدف اشتغالزایی جوانان شهرستان به زمین زده شد.
فرماندار بیجار با اشاره به افزایش 2 برابری اعتبارات دولتی این شهرستان در سال 1396 گفت: این افزایش با وجود شرایط اقتصادی کشور و تحریم های ظالمانه، نشان از توجه خوب دولت به مناطق محروم است.
زندیه از افزایش 44 درصدی احداث راه و آسفالت راه های روستایی در شهرستان بیجار خبر داد و اضافه کرد: سال آینده مسیرهای اصلی بیجار - همدان، بیجار - دیواندره و بیجار - زنجان تکمیل و به بهر برداری می رسد.
وی افزود: شرکت گازرسانی استان کردستان در سال 1396، عملیات گاز رسانی به بیش از 150 روستا از 190 روستای فاقد گاز این شهرستان را آغاز کرد.
فرماندار بیجار با اشاره به کمبود آب آشامیدنی در برخی از روستاهای شهرستان اظهار کرد: آب آشامیدنی مورد نیاز 56 روستای مطالعه شده تا پایان سال مالی (تیرماه 1397) با احداث مجتمع های آبرسانی، تامین می شود.
7350/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.