سرهنگ عیسی گوهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طبق پایش دستگاه های تردد شمار، روند ترددها رو به افزایش است، اظهار کرد: عوامل پلیس راه در مسیرهای ارتباطی برای استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی آماده باش هستند.
وی افزود: جاده های سنندج - کامیاران، سنندج - دیواندره و سنندج - دهگلان پر تردد ترین مسیرهای ارتباطی استان در روز جاری هستند و بیشترین تمرکز پلیس راه نیز در زمان حاضر به این مسیرها است.
سرهنگ گوهری همچنین از اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به تخلفات رانندگان خبر داد و تاکید کرد: پلیس برای حفظ امنیت مسافران و رانندگان و ارتقای طرح امنیت و آرامش مردم بدون هیچ اغماضی وظایف خود را انجام می دهد.
وی یادآور شد: امروز به علت پیک ترافیکی تردد کامیون ها و تریلرها در جاده های پر تردد استان ممنوع اعلام شد و این ممنوعیت از 2 روز گذشته نیز در برخی محورها از جمله سنندج - سقز، سقز - بانه و سنندج - مریوان نیز اعمال شده بود.
به گفته وی، این محدودیت ترافیکی علاوه بر امروز از ساعت 8 تا 24 روزهای 4، 11، 12 و 13 فروردین سال آینده نیز ادامه دارد ولی شامل کامیون هایی حامل مواد سوختی و غذایی، نمی شود.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.