محمد رسول شیخی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پنج میلیارد ریال از این میزان کمک جمع آوری شده به صورت نقدی و 15 میلیارد ریال نیز بصورت غیر نقدی و کالا بوده است.
وی با بیان اینکه میزان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته 17 میلیارد ریال بود، افزود: کمک‌های مردم استان در جشن امسال نسبت به سال قبل رشد 33 درصدی نشان می دهد.
به گفته وی، کمک های جمع آوری شده در سریعترین زمان ممکن و قبل از پایان سال جدید در میان نیازمندان و محورمان واقعی در مناطق مختلف این استان توزیع می شود.
شیخی زاده در ادامه به برگزاری جشن درخت آرزوها برای دومین سال متوالی در سنندج اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران استان در این جشن پنج میلیارد و 600 میلیون ریال به کودکان یتیم و محسنین کمک کردند.
وی یادآور شد: دو میلیارد و 400 میلیون ریال از این میزان کمک به صورت نقدی و سه میلیارد و 200 میلیون ریال نیز در قالب تعهدات غیر نقدی خیرین بوده است.
جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در راستای فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها برگزار می شود.
این جشن هر سال در آستانه سال جدید برگزار می شود و سال جاری نیز با شعار جوانه لبخند می کاریم در روزهای 16،17،18 اسفند در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه برگزار شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.