مدیرکل زندان های کردستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این خیّر که خواست نامی از او برده نشود با پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کرد.
اسحاق ابراهیمی افزود: این فرد نیک اندیش پس از آشنایی با اهداف خیرخواهانه ستاد دیه و آسیب هایی که پیش روی زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده های آنان است در محل این ستاد مردمی حضور یافت و بدهکاری مالی این زندانیان را پرداخت تا از حبس آزاد شوند.
او با بیان اینکه این حس نیک اندیشی در میان شاکیان پرونده های زندانیان جرائم غیرعمد نیز وجود دارد، اضافه کرد: در طول سال 96 این افراد با گذشت و چشم پوشی از بیش از 68 میلیارد و 500 میلیون ریال، زمینه آزادی بسیاری از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد را فراهم کردند.
مدیرکل زندان های کردستان از آزادی 265 زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و یادآور شد: این زندانیان بدلیل جرائمی همچون مهریه، نفقه، تصادف، حوادث کارگاهی و بدهکاری مالی در زندان هستند.
به گفته وی، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سال 96 نسبت به سال 95 بیش از 33 درصد رشد داشت.
ابراهیمی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را بیش از 300 نفر اعلام کرد و افزود: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 250 میلیارد ریال نیاز است.
وی خیرخواهی را از خصوصیات بارز مردم کردستان دانست و اضافه کرد: مردم و خیرین از حامیان اصلی ستاد دیه استان هستند که همواره با حضور موثر خود، موجبات دلگرمی افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند را فراهم می کنند.
6 زندان، 2 بازداشتگاه، یک کانون اصلاح و تربیت و یک اردوگاه کاردرمانی در استان کردستان فعالیت دارند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.