هه تاو فریدونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: المان های نوروزی و نصب آن در ایام نوروز از جمله اقدامات جدیدی است که موجب بهبود کیفیت و تلطیف سیما و منظر شهری و ایجاد فضای با نشاط در آستانه سال نو می شود.
وی با بیان اینکه ساخت المان های نوروزی از اول اسفند آغاز شده است، افزود: برخی از این المان ها مناسبتی بوده و فقط مختص ایام نوروز است و برخی دیگر نیز به صورت دائمی در سطح شهر نصب می شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد: علاوه بر نصب المان های نوروزی، عملیات آذین بندی و نور آرایی میادین و خیابانهای سطح شهر نیز برای استقبال از سال نو آغاز شده است.
فریدونی یادآور شد: چیدمان المان های مناسبتی نمایانگر آداب، رسوم، سنت ها و نمادهای فرهنگی شهرها هستند که این امر می تواند سنن و آیین کهن ایرانی را که به دست فراموشی سپرده شده، احیا کند.
وی با بیان اینکه نصب المان های مناسبتی روحیه خوبی را در بین مردم ایجاد کرده است، ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده در زمینه زیبا سازی سیما و منظر سطح شهر در سال نو بتوانیم زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
/9102/7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.