امیر جمشیدنژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات در پنجشنبه آخر سال با توجه به حجم زیاد مسافران در مسیر بهشت محمدی، ترافیک سنگین مسیرهای منتهی به این مکان است.
وی افزود: با هدف رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی مطلوب و کاهش ترافیک درون شهری، 25 دستگاه اتوبوس و 400 دستگاه تاکسی برای جابجایی شهروندان در مسیر بهشت محمدی اختصاص یافته است.
جمشیدنژاد تاکید کرد: از 25 دستگاه اتوبوس اختصاص یافته پنج دستگاه در میدان اصلی بهاران، پنج دستگاه میدان آزادی و 15 دستگاه نیز در خیابان امام مستقر و به طرف چهار راه انقلاب، میدان نبوت، ایستگاه عباس آباد و در نهایت آرامستان بهشت محمدی شهروندان را جابجا می کنند.
سرپرست سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری سنندج یادآور شد: همچنین تعدادی تاکسی، مینی بوس و ون نیز در داخل محوطه بهشت محمدی مستقر هستند و بصورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان خواهند کرد.
** تردد خودروهای شخصی در بهشت محمدی ممنوع است
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سنندج نیز با اشاره به ممنوعیت تردد خودرو داخل محوطه بهشت محمدی گفت: پنجشنبه آخر سال درب های بهشت محمدی بسته خواهد شد و هیچ خودروی شخصی اجازه ورود به داخل محوطه را ندارد.
توفیق سرافراز اظهار کرد: 25 دستگاه تاکسی ون و مینی بوس در داخل محوطه بهشت محمدی بصورت رایگان نسبت به جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور اقدام خواهند کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه لحظه تحویل سال سه شنبه هفته آینده است تمهیدات لازم برای میزبانی از شهروندان در روزهای پنجشنبه هفته جاری و دوشنبه هفته آینده در آرامستان بهشت محمدی اندیشیده شده است.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک در صورت امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای حضور در آرامستان استفاده کنند.
یکی از سنت های کهن پیش از آغاز سال نو و نوروز، زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال است و شهرداری سنندج هر سال در راستای رفاه حال شهروندان و کاهش ترافیک در این روز برنامه ریزی های مناسبی انجام می دهد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.