استاندار کردستان بر شفاف‌سازی روندهای اداری تأکید کرد و گفت: فساد اداری باعث سلب اعتماد عمومی از دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران تابعه استان، عملکرد مناسب مسئولان را در رضایتمندی مردم با اهمیت تلقی کرد و گفت: غالبا مردم در شهرستان ها فرمانداری و بخشداری را به عنوان نماینده حاکمیت تلقی می کنند از این جهت ایجاد احساس رضایتمندی در مردم وظیفه کارگزاران محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: رویکرد مسئولان به گونه ای نباشد که یأس و ناامیدی بر مردم خصوصا روستائیانی که از حداقل امکانات معیشتی برخوردار هستند، حاکم شود.

مرادنیا خواستار رسیدگی مطالبه و مشکلات مردم روستا شد و افزود: چنین مردمی زیاده خواه نیستند بلکه در پی حل مشکلات زندگی خود هستند از این رو حمایت و توجه ویژه به قشر روستا در اولویت کاری فرمانداران و بخشداران باشد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: الزام به قانون و عمل به آن در چارچوب تعیین شده وظیفه کارگزاران است بر این اساس ایفای نقش گره گشا بودن می تواند منتج به اعتماد عمومی شود.

مرادنیا وسعت بینش و اندیشه اشخاص مسئول را در جذب اعتبارات مهم برشمرد و گفت: از چالش های فعلی استان عدم پرداخت تسهیلات بانکی و اعمال سخت گیری ها در این خصوص است در حالی که بایستی چنین رویه ای اصلاح و بازبینی شود.

وی خواستار وسعت دید و نگرش کارگزاران به موضوع اشتغال شد و عنوان کرد: چالش فعلی کشور و به تبع آن در استان بیکاری و تامین شغل است، بنابرین رفع محدودیت ها و تلاش برای جذب یک هزار میلیارد تومانی می تواند در بهبود شرایط موثر واقع شود.

مرادنیا با بیان برپایی جشن های شاد نوروزی در استان، گفت: جشن باستانی نوروز متعلق به مردم است نه گروه و شخص خاصی و وظیفه مسئولان تامین امنیت برای نشاط و سرور مردم است.

استاندار کردستان مقابله با فساد اداری و توسعه ورزش همگانی را جهت اعتماد سازی و نیز کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانست و خواستار توجه فرمانداری و بخشداری ها به این مهم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.