مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان از افزایش اعتبارات دهیاری های استان در سال جاری به 48 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کوروش مرادی روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران تابعه استان با بیان افزایش اعتبارات دهیاری ها در سال جاری، افزود: مجموع اعتبارات دهیاری ها در سال گذشته 37 میلیارد تومان بوده است که در سال جاری به 48 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: تاکنون 38 میلیارد تومان از طرح‌های اشتغالزایی معرفی شده به بانک ها که موفق به اخذ مجوز شده است اخذ و مابقی نیز تا پایان سال دریافت می شود.

مرادی همکاری بیشتر فرمانداری ها و بخشداران را با دفتر امور روستایی استانداری را خواستار شد و گفت: برخی از فرمانداری ها اعتبارات مصوبه لازم را به حساب دفتر امور روستایی واریز نکرده اند که در کمبود بودجه موثر واقع شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کردستان خاطر نشان کرد: در کمیته برنامه ریزی دهیاری ها مصوب شد که 10 میلیون تومان اعتبار پروژه اجرایی برای روستاهای فاقد دهیاری اختصاص یابد که این اعتبارات به حساب فرمانداری ها واریز شده است.

مرادی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های روستاییان کشور بیان کرد: در این نمایشگاه 12 غرفه به استان کردستان واگذار شد که موفق به معرفی توانمندی‌های روستاهای استان شدیم.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای بخشداران، شوراها و دهیاری ها را مهم تلقی کرد و گفت: به رغم مصوبات گذشته تاکنون بودجه ای از سوی فرمانداری ها برای آموزش به حساب دفتر امور روستایی واریز نشده و صرفا یک دوره آموزشی برای دهیاری ها برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.