به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم راه یاب ملل سنندج روز پنجشنبه 17 اسفند در استادیوم ملک نیا این شهر میزبان سپاهان اصفهان بود و تا دقیقه 70 با دو گل از مهمان خود جلو افتاده بود.
تیم راه یاب ملل با بازی خوب خود توانسته بود در نیمه اول بازی توسط فاطمه قاسمی و در دقیقه 65 بازی نیز توسط زهرا حاتم نژاد 2 گل وارد دروازه مهمان خود سپاهان اصفهان کند.
در دقیقه 70 بازی، کاپیتان سپاهان مرتکب خطا روی بازیکن راه یاب ملل در محوطه هجده قدم شد که داور به این بازیکن کارت زرد داد و چون پیشتر هم یک کارت دیگر گرفته بود با کارت زرد دوم از بازی اخراج و ضربه پنالتی به سود راه یاب ملل اعلام شد.
پس از این تصمیم داور بازی، مربی سپاهان به تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن خود اعتراض و بازیکنان تیمش را از زمین بازی خارج کرد و اجازه حضور آنان را در زمین بازی نداد تا این بازی نیمه تمام بماند.
سرمربی تیم راه یاب ملل سنندج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بعد از اعتراض مربی سپاهان و خروج بازیکنان این تیم از زمین، حدود پنج دقیقه در زمین ماندیم اما بدلیل عدم حضور بازیکنان تیم حریف در زمین، داور سوت پایان بازی را زد.
بیان محمودی با بیان اینکه ما تیم برتر میدان بودیم و حتما برنده از زمین مسابقه خارج می شدیم، افزود: به نظر می رسد نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع راه یاب ملل اعلام شود اما رای کمیته انضباطی تعیین کننده نتیجه نهایی مسابقه است.
تیم راه یاب ملل سنندج با این بُرد 47 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت.
این تیم در هفته بیست و دوم رقابت ها، دوشنبه 21 اسفند مهمان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.
فاطمه صادقی، فاطمه مخدومی، فاطمه اردستانی، فاطمه قاسمی، زهرا حاتم نژاد، زهرا خواجوی، زهرا خدابخشی، زهرا فتاحی فر، زهره جلالی، بینا کریمی، بشرا بنفشی، سرشین کمانگر، سمیه خرمی، رقیه شهبازی، دنیا بندار، هلاله عبدالهی، هستی سهرابی فر، اسرین خالدی و مائده دوجی بازیکنان تیم راه یاب ملل در رقابت های لیگ برتر هستند.
همچنین شرمین رحمتی مدیر فنی، بیان محمودی سرمربی، سروه حیدری و پریسا بهشتی زاد کمک مربی، راشین حمیدی مربی دروازه بانان، سمیه مصطفاپور به عنوان مربی بدنساز نماینده استان کردستان را در این رقابت ها هدایت و همراهی می کنند.
تیم های راه یاب ملل سنندج، آذرخش تهران، آینده سازان میهن نجف آباد، خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان، پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، شهرداری بم، ذوب آهن اصفهان، پارس جنوبی جم و همیاری ارومیه در این رقابت ها حضور دارند.
به گزارش ایرنا، فوتبال کردستان در بخش بانوان، یک تیم در لیگ برتر، سه تیم در لیگ دسته سوم و در فوتسال نیز 2 تیم در لیگ دسته یک دارد.
در بخش مردان نیز 2 تیم در لیگ دسته سوم، یک تیم از نوجوانان در لیگ برتر و در فوتسال نیز یک تیم در لیگ دسته یک و یک تیم از جوانان هم در لیگ برتر در حال رقابت هستند.
بیش از 10 هزار فوتبالیست کردستانی در رده های مختلف سنی در مناطق مختلف این استان مشغول فعالیت ورزشی در باشگاه و تیم های مختلف هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.