به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین نمادین آغاز جمع آوری کمک های مردمی جشن نیکوکاری با حضور ماموستا خدایی امام جمعه سنندجف مدیران کل دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم در میدان آزادی سنندج برگزار شد.
امام جمعه سنندج در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: جشن نیکوکاری فرصتی برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید است لذا تلاش کنیم با کمک های نقدی و غیر نقدی خود در این جشن گامی هر چند کوچک در راستای رفع مشکلات قشر آسیب پذیر جامعه برداریم.
ماموستا عبدالرحمان خدایی با بیان اینکه این امر خیر و خداپسندانه، ذخیره ای برای قیامت و موجب خشنودی پروردگار است، اظهار کرد: کمک به نیازمندان و مستمندان بهترین پاداش را نزد خداوند خواهد داشت و سعادت دنیا و آخرت را برای افراد بدنبال دارد.
وی افزود: کمک های مردم و کمیته امداد به نیازمندان جامعه کاری بسیار ارزشمند است و انتظار می رود سایر نهادها و دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه کمیته امداد را یاری دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان نیز در این مراسم گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده روز گذشته به صورت نمادین در یک هزار و 700 مدرسه جشن نیکوکاری با حضور دانش آموزان و اولیای آنان برگزار شد.
محمدرسول شیخی زاده افزود: امروز نیز این جشن در 14 مرکز نیکوکاری، 11 پایگاه اصلی کمیته امداد و 11 پایگاه بسیج آغاز شده و روز جمعه نیز کمک های مردمی ویژه جشن نیکوکاری در مصلاهای نماز جمعه جمع آوری می شود.
وی با بیان اینکه کمک های مردمی جشن نیکوکاری در میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع می شود، گقت: کمک های جمع آوری شده در مدارس نیز پس از تحویل به کمیته امداد با کمک آموزش و پرورش در سریعترین زمان ممکن در میان دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت شناسایی شده، توزیع خواهد شد.
جشن نیکوکاری امسال با شعار جوانه لبخند می کاریم، با هدف تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو، روز 16 اسفند در سطح مدارس، 17 اسفند در میادین اصلی مراکز شهرستان ها و 18 اسفند نیز در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور برگزار می شود.
/9102/7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.