به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر آژنگ روز سه شنبه اظهار کرد: براساس اعلام ماموران گمرک، ارزش این محموله 2 میلیارد ریال است.
وی افزود: ماموران انتظامی دیواندره حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و بلافاصله اقدام به توقیف آن کردند و در بازرسی از خودرو، تعداد 105 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف شد.
سرهنگ آژنگ تاکید کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله مکشوفه یک میلیارد ریال است که در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.
**کشف بیش از یک میلیارد ریال البسه قاچاق در سروآباد
جانشین فرمانده انتظامی کردستان همچنین از کشف یک محموله البسه خارجی قاچاق نیز در سروآباد خبر داد و یادآور شد: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل و جابجایی مقادیری کالای قاچاق در محور فرعی روستای درود از توابع شهرستان سروآباد، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
سرهنگ آژنگ اضافه کرد: ماموران با استقرار در مسیرهای عبور احتمالی خودروی حامل این کالای قاچاق، یک دستگاه خودرو تویوتا حامل کالای قاچاق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی موفق به توقیف آن شدند.
وی گفت: در بازرسی از خودرو، 764 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 20 میلیون ریال برآورد کردند.
به گفته وی، در این رابط نیز یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد همچنین خودروهای حامل کالای قاچاق نیز در این دو عملیات توقیف و روانه پارکینگ شدند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.