هیوا رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد پایگاه، 14 مرکز نیکوکاری، 11 پایگاه اصلی کمیته امداد، 11 پایگاه بسیج و یک هزار و 700 مدرسه در سطح استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار استان شده است.
وی افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار جوانه لبخند می کاریم، روز 16 اسفند در سطح مدارس و در راستای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند در آستانه سال نو، 17 اسفند در میادین اصلی مراکز شهرستان ها و 18 اسفند نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: این جشن در راستای جذب کمک های مردمی با هدف تامین نیاز خانواده های نیازمند و زیر پوشش این نهاد در آستانه سال نو برگزار خواهد شد.
رحیمی با اشاره به جمع آوری 17 میلیارد ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته در این استان گفت: پیش بینی ما برای جشن امسال، جمع آوری 18 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی است.
وی به برگزاری جشن درخت آرزوها در آستانه سال جدید نیز اشاره کرد و افزود: در این جشن که 19 اسفند در سینما بهمن سنندج برگزار می شود، آرزوی یک هزار کودک یتیم و بدسرپرست با کمک و مشارکت مردم، هنرمندان، خیرین و نیک اندیشان استان برآورده می شود.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) است که با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و در راستای فراهم کردن زمینه حمایت مادی و مالی خیران و کمک به اقشار نیازمند و تامین نیازهای آنها برگزار می شود.
این جشن هر ساله در استانه سال جدید برگزار می شود و سال جاری نیز با شعار جوانه لبخند می کاریم در روزهای 16،17،18 اسفند در سطح مدارس، پایگاه های کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.