به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر آژنگ روز دوشنبه اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل و جابجایی مقادیری کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، بلافاصله چند اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از استقرار در محل، یک دستگاه خودرو وانت تویوتا حامل کالای قاچاق را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقیف خودرو شدند.
سرهنگ آژنگ تاکید کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد، 2 هزار و 575 قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: برخورد قاطعانه با سوداگران اقتصادی از اولویت های پلیس است و نیروی انتظامی در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

** بیش از 158 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در سقز کشف شد
فرمانده انتظامی سقز هم از کشف 158 هزار و 352 عدد انواع مواد محترقه قاچاق از یک دستگاه سواری پژو پارس در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ برزو تجاری اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی سرا حین گشت زنی در محور سقز - بوکان، یک دستگاه خودوری پژو پارس حامل کالای قاچاق را شناسایی و بلافاصله اقدام به توقیف آن کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک نفر و تشکیل پرونده قضایی برای او در این رابطه، از شهروندان به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را به سرعت به پلیس 110اطلاع دهند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.