مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در حال حاضر شاخص برخورداری از راه روستایی آسفالته استان کردستان نزدیک به 47 درصد و میانگین کشوری حدود 66 درصد است که با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا میزان بهره برداری به 55 درصد خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با اشاره به برنامه‌های هدفگذاری شده و توجه به حوزه راه روستایی گفت: حدود 1703 روستا در استان وجود دارد و با 6098 کیلومتر شبکه راهی، یکی از استانهایی هستیم که از لحاظ راه روستایی آسفالته شرایط مناسبی را در کشور ندارد، لذا به همین منظور باید بتوانیم هم کمبودهای گذشته را جبران کنیم و هم بتوانیم نگاهی به آینده پروژه ها داشته باشیم .

وی ادامه داد: نزدیک به 1000کیلومتر از مسیرهای راه روستایی، روستاهای بالای 20 خانوار استان را در دستور کار داریم که با برآورد حدود 400 میلیارد تومان، خوشبختانه طی سالهای 95 و 96 نزدیک به 255 کیلومتر از این پروژه ها را به بهره برداری رسانده ایم .

ملکی اظهار کرد: امیدواریم با بهره برداری از 1000 کیلومتر راه روستایی در استان ، شاخص استان کردستان را به میانگین کشوری نزدیک کنیم .

 وی افزود: در حال حاضر وضعیت شاخص استان کردستان نزدیک به 47 درصد و میانگین کشوری حدود 66 درصد. با بهره برداری از این مسیر میزان بهره برداری به 55 درصد خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.