حشمت الله صیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس مصوبه شورای شهر و با هدف تجلیل از شهروندان خوش حساب که به موقع اقدام به پرداخت عوارض خود می کنند جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاوه بر تخفیف های در نظر گرفته، به شهروندان خوش حساب جوایزی نظیر دوچرخه و خرید بسته های آموزشی برای دانش آموزان از سوی شهرداری اهدا می شود.
شهردار سنندج به شهروندان توصیه کرد با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم مراجعه به شهرداری افزایش می یابد و با هدف بهره مندی از این تخفیف و جوایز خوش حسابی، پرداخت عوارض خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.
صیدی ابراز امیدواری کرد با فرهنگ سازی مناسب و تعامل و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض مجموعه مدیریت شهری هم بتوانند خدمات شایسته ارائه داده و در راستای رفع مشکلات و معضلات شهر اقدامات اساسی انجام دهد.
** افزایش ساعت کاری مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری شهرداری سنندج
شهردار سنندج در ادامه گفت: همواره در اسفند ماه حجم مراجعات شهروندان جهت انجام امور اداری و پرداخت عوارض نوسازی و ساختمانی افزایش می یابد بر این اساس ساعت کاری مناطق سه گانه و نواحی منفصل شهری شهرداری سنندج افزایش می یابد و به صورت 2 شیفت کاری می شود.
به گفته وی، تمام واحدهای اداری شهرداری مناطق و نواحی منفصل تا پایان اسفند صبح ها تا ساعت 13 و بعد از ظهرها تا ساعت 18:30 آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.