مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در ۱۱ ماهه امسال سه هزار و ۵۸۲ پرونده در تعزیرات حکومتی استان مختومه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نجیم حسینی شامگاه شنبه در یازدهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه پرونده قاچاق کالا و ارز استان‌های همدان و کرمانشاه در شعبه تجدید نظر کردستان رسیدگی می شود، گفت: امسال ۴۲۸ فقره پرونده در شعبه تجدیدنظر مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در ۱۱ ماهه امسال از مجموع سه هزار و ۴۵۵ فقره پرونده مرتبط با قاچاق نیز قریب به سه هزار و ۵۸۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی مختومه شده است.

حسینی با بیان اینکه ۲۴۵ فقره پرونده از سال گذشته مانده است، گفت: در حال حاضر ۲۰۷ فقره پرونده مانده جهت رسیدگی در سطح استان وجود دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان عنوان کرد: دو هزار و ۲۴۰ فقره پرونده وارده در اجرای احکام داشتیم که در این ۱۱ ماه دو هزار و ۲۳۶ فقره پرونده در این حوزه مختومه شده است.

حسینی عملکرد تعزیرات حکومتی را در اجرای احکام ۹۹ درصد و در مقوله شعبه نیز یک درصد برشمرد و گفت: میزان وصولی پرونده قاچاق طی ۱۱ ماهه امسال قریب به یازده میلیارد تومان برآورد شده است.

وی خاطر نشان کرد: به واسطه کمبود نیروی انسانی علی الخصوص رئیس شعبه در استان به جذب نیروهایی غیر بومی در این زمینه برای چهار شهرستان مریوان، قروه، بیجار و کامیاران متوسل شدیم.

حسینی به جذب و استخدام ۲۰ نیروی جدید از ابتدای بهمن امسال در اداره تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: در یکی دو سال اخیر با کمبود نیروی انسانی مواجه شدیم از این رو نسبت به جذب و پذیرش افراد جدید اقدام کردیم.

به گفته وی پرونده قاچاق کالا و ارز استان های کرمانشاه و همدان در شعبه تجدید نظر کردستان رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.